Sitter just nu och....

... skriver färdigt ett arbete som skulle ha varit klart i fredags. Så är det när man blir sjuk. Planen halkar efter.

Aprikos var superfin igår! Jag är så glad att jag har en så fin häst att rida. Vill ta med henne när jag ska flytta vidare i höst till min utbildningsort. Fiiiina fiiiiina Krosan. 

Imorgon är det spännande. Jag har nämnt vad jag ska göra lite kort här på bloggen för någon vecka sedan. Det blev framskjutet för att jag var sjuk. Ni kanske kan få veta imorgon kväll...... ha ha! 

Skola rullar på, plugg rullar på, fester rullar på, studentplanering rullar på, balkläder rullar på. Fatta att det bara var en månad tills jag tar studenten igår. Oj, den meningen blev konstig. Läs den på rätt sätt, haha! 

Har en lektion idag som jag snart ska åka på. Sedan är det långhelg. Skönt Julia, skönt. Vet ni vad jag har
planerat att göra? Inget alls, förutom det på torsdag. GOTT! Om det blir fint väder kanske det blir stugan någon dag. Måste försöka hitta ett par skor till balen och ett par till studenten. 


   

Kolla handen, den brinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0