helgen

Jisses vilken helg. Det var den bästa på länge.

Fredagen började med träning hos Jill, den gick helt super! Sen bar det av hemåt, duschen, sedan åkte jag till Linn som hade förfest. Sigges Loge blev det på kvällen & gissa om det var mycket folk. Har aldrig varit med om dess like. När jag skulle hämta ut min jacka i garderoben tog det typ en halvtimma innan man kom fram, när man väl var framme fick man ta i med all sin kraft för att komma ut igen. Usch. Sedan vidare till Reftele på efterfest. Hemma hos Sara 09.30 på morgonen, sedan hem till mig. Vi sov nog tre timmar totalt det dygnet. Sedan åkte vi och köpte lite grönsaker, hämtade Bella & Linn. Det blev förfest här hemma med tacos, mums!  Sedan CYKLADE vi till Ås där det var pubkväll. Jisses vad det var skoj. Hemma halv fyra.

Tack vare att man hade så kul i helgen så går man och drar på sig en jäkla halsfluss nu. Typiskt!! Men det var bara dagens lektioner som jag missade. Lediga tors, fre. Så skönt!!

Fasen med att jag blev sjuk nu, det är så mycket som händer nu i slutet av terminen. Det känns som att sjukdomar inte är inplanerade just nu. Det hinns inte med lixom. Vad jag hunnit med idag är att kolla på 4 filmer. Jag vill träna, jag vill vara i skolan, jag vill shoppa, jag vill dansa, gaaaaaah jag vill inte ligga i soffan & vara sjuk.  



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl inte mina kristallglas på bilderna som inte går att få tag i mera???? hoppas inte....ni slår ju sönder glas på löpande band....MOR har talat

2010-05-06 @ 07:23:41
Postat av: sara

Helena, du slapp iallafall vara med på bild!!

2010-05-06 @ 21:12:59
Postat av: Anonym

ja du är ju jättesöt!!!

2010-05-07 @ 10:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0