Update i form av bilder.

Jag måste säga att det mesta är bra just nu, förutom på tok för mycket i skolan. Är superstressad över mitt projekt, men har hunnit med en hel del på bara igår och idag.

Jag saknar....

hon var alltid min bästa. Jag vet inte varför jag saknar henne extra mycket just idag.

Jag trivs hur bra som helst med....

hon är nog en av de snällaste och finaste man kan tänka sig!


Den tjockaste i stallet just nu är.......

hon rullar (inte riktigt så illa) nästan fram. Mamma räknade ut att det är ca två månader kvar tills vi får tillökning i stallet. 25 Maj är det beräknat!

Busigast just nu är.....

hon är även fulast... (det hör väl till ettåringar?!) Jag tror även att hon kommer bli dubbelt så hög som resterande i stallet.


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0