Ledighetsångest?

En dag ledig från jobbet och jag får panik. Vad ska jag göra?

Plocka fram en bok ur den tjocka bokhyllan, som jag lovat mig själv att plöja igenom innan jag dör? Åka och köpa mig ett par bekväma skor, och ett par nya partyskor? Ge sig ut i det plaskblöta vädret och motionera (man kan ju låtsas att vattnet är svett)? Rida mina små hästar i regnet? Städa?

Jag har beslutat att dagen börjat på samma sätt som den får sluta. Det blir soffan hela dagen.


För övrigt har jag inget intressant att komma med. Jag saknar hon den där vita. Det räcker nog att säga så, jag tror att de flesta förstår vem jag menar...



Är är en bild på (Desmo?) vår nya skönhet och tillökning!

Kommentarer
Postat av: Christina

Han är superfin er lille :)!

Förstår att du saknar din vita prinsessa<3!

Kramizar från Bölarp

2010-07-30 @ 11:08:34
URL: http://www.stuterirubin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0