Lov?

Nu ska jag åka iväg o träna. Fy tusan vad jag gillar mina hästar. Vad skulle jag ha gjort utan dem?

På söndag är det tävling som gäller, ska iväg till Jönköping, första för i år. Ska rida en LA:3. Helgen därpå är det 20-årsfest på fredagen och sedan åker jag, mamma, Jenny och Ninni til Scandinavium på lör morgon. Vi ska stanna till söndag. Det ska bli riktigt kul! 

Lovet har varit riktigt skönt, har både hunnit med att vila upp mig och plugga endel. Har inte jobbat en enda dag, så skönt! 

Fy vad jag längtar till vår och sommar nu. 

 
Jag & tove sommaren -09



Kommentarer
Postat av: Sara Persson

åååh, gosungar! :)

2010-02-22 @ 08:54:01
Postat av: Tove

Åååh, jag längtar till sommaren jag med ska du veta.

2010-02-28 @ 14:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0