mörkrädd....

Påsk? Lov?

Det är påsklov, första dagen idag känns det som. Igår var jag i Göteborg hela dagen. Oj vad jag handlade. Blev tyvärr ingen balklänning, men har kanske hittat den som jag vill ha. Jag hittade massor av saker, bl.a. en studentklänning och ett par solbrillor. På kvällen åkte jag till Petrus & Jesper en sväng :)
I tisdags jobbade jag. I måndags tog jag det ganska lugnt, + träning. I söndags var det Scotts på parken. Det var riktigt roligt! Dansen var det bästa på hela kvällen, - bugg! Förfesten var också riktigt kul, vi var några stycken från jobbet hos Matilda.

Nu sitter jag hemma helt ensam.. burr! Hoppas att det kommer någon hit ikväll så att jag slipper sova här ute i skogen helt själv. Egentligen är det inte farligt, men jag är extremt mörkrädd... Mamma & Pappa är i Halmstad och mina bröder är på träningsläger.

I helgen blir det högskoleprov och Halmstad med brudarna! Utan tvekan kommer det att bli riktigt roligt.



JAG VILL HA SOMMAR & VÄRME NUUUUUUUUU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0