Hemska....

Förklaring av de hemska människorna... http://svtplay.se/v/1960994/rapport/..._levande_kanin , det är vidrigt!

Nu är det så mycket i skolan att jag inte riktigt vet var jag ska börja. Boken som jag har som ett projektarbete börjar lida mot sitt slut. ÄNTLIGEN! Har möte med min handledare vid 10.30, då har han förhoppningsvis läst igenom den óch kan ge mig lite respons innan den ska tryckas nästa vecka.

Usch, jag vill bara träna nuuu! Jag hinner inte rida om dagarna, det är ju hemskt. Men snart så. Då ska jag & Aprikos ta tag i det och tävla som tusan. Vi är laddade till max. Hon är sååå fin!!
Jag saknar min pärla också..

Nu ska jag gå igenom mötet lite, sen bege mig. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0