Helgen

Min helg har varit kanon!

Stressade iväg till Falkenberg och ponnychampionat i fredags kväll, tyvärr utan häst med oss (hon är ju sju i år).. Stannade där med trevligt sällskap till lördag eftermiddag. Hem och stressigt som tusan, skulle försöka hinna iväg till förfesten i tid. Lite sent, men kul hade vi! Sedan bar det av till Sigges säsongsavslutning med Björn Rosenström. Galet vad vi hade det kul, dansade hela kvällen, så idag är nog första dagen sen helgen som mina fötter börjar kännas någorlunda okej.

Känns nästan som att jag håller på att bli sjuk. Halsen är inte helt som den ska och jag känner mig allmänt slö. Vill inte bli sjuk nu när skolan har satt igång igen.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0