c u l8er

Mina två senaste veckor i skolan har jag haft supermycket. Veckan innan lovet hade jag både fysikprov o kemiprov. Denna veckan har jag haft genetikprov och mitt näst sista prov i MaC. Vi har massor av inlämningsuppgifter också. Men allt har gått kanon. Jag hade, tro det eller ej, inte ett enda fel på matteprovet! :) Jag som alltid bruka samla på mig några slarvfel...

Helgen ska jag mestadels tillbringa med studier, måste hinna med en hel del innan jullovet. Ikväll ska jag till Lagan o träna som vanligt, tar Aprikos ikväll för att Melody vilar lite halvt fortfarande. I helgen ska Melody få ut o springa i skogen, det älskar hon! 

Nu ska jag gå ut, åker om en timma ganska så exakt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0