guten morgen

Godmorgon!
Fast jag har varit vaken sedan klockan 06 i morse. Började skriva lite på min filmanalys innan jag åkte till skolan för att fortsätta, och nu sitter jag här i datasalen på skolan. Har 1/3 punkter kvar att skriva om, det kan jag göra på måndag för att jag är ledig då. Igen, det känns som att jag är ledigt jämt och ständigt nu för tiden.
Just nu väntar jag på att David ska svara, sen när jag har träffat honom kan jag i lugn och ro ha en fridfull helg! haha. Ska bara stressa hem och packa för att sedan bege mig till Vetlanda klockan 12. Det kommer att bli bra, superbra!
Idag ska jag rida klockan 15.10, egentligen har vi teori nu på förmiddagen också, men jag behövde åka till skolan.

Nähe, kanske en uppdatering till innan jag åker! Sedan kanske ni kan få lite bilder också från helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0