Underbara väder!

Hej på er!

Sitter ute i solstolen och det är hur skönt som helst! Tog med mig datorn ut idag, bjuder på några bilder som jag har tagit med min SmartCam i datorn.







Här på sista bilden ser ni vad vi håller på med nu. Vi bygger ett trädäck som ska vara runt hela verandan.  Kan visa er sen när det är klart! Började med det i fredags och vi hoppas på att det blir klart innan Johannes tar studenten. Astas tail är med på ett litet hörn också.

Igårkväll blev jag klippt också, det blev bra! :)

Tänkte jag skulle ha ridit både Aprikos och Melody på banan i morse, men när jag kommer ut i stallet påminns jag av att jag inte har någon dressyrsadel hemma. Mamma ska hämta den i Jkpg i eftermiddag. Hoppas jag hinner rida ikväll efter körlektionen!

Nu ska jag in och sätta på vatten, tänkte koka lite makaroner.

Först ska jag seom det går att fota hästarna med denna. Jäkligt smidigt att lägga upp bilder och så, kanske inte super kvalité, men bättre än inget!
Nu kanske får fler bilder om ett tag :)

Kommentarer
Postat av: Sara Persson

är det dgi eller Asta man ser lite av i andra bilden uppifrån? Man vet ju inte hur du ser ut i håret nu tänkte jag...



Va kul att du uppdaterar så mycket Julia!

2009-05-25 @ 20:09:48
Postat av: Anonym

Det är jag! tänkte köra på vitt hår ett tag nu..

2009-05-25 @ 22:07:42
Postat av: Sara

haha

2009-05-27 @ 07:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0