Skolmästerskap

Det kryper i mig. Jag vill ha massor av saker just nu! Massor av nya skor & kläder, bil, födelsedag, öppkörning- & uppskrivningsdagen, träning & tävling hela tiden, SOMMARLOV, mm. Gaaaargh! Kanske ska man åka och handla lite i helgen? Eler nä, det är kanske roligare sen när det är sommar/varmare.. eller jag får se, är iaf riktigt sugen! Som sag tävlar jag på lördag, jag är riktigt laddad! Ska bli skitroligt, om man nu får säga så ;) 

Nä, nu ska jag gå och kolla på skolmästerskapen vi har här på skolan. Tyvärr kunde inte jag vara med, evi är skendräktig nu, så typiskt! Annars hade jag varit med på en lydnadsklass och agality. 

Ha det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0