Mina drömmar och mål de kommande åren


Så, nu har jag varit veterinär för en liten stund! Det är såå jäkla kul. Jag har sprutat massor av kalvar tillsamman med mamma, vi har sprutat båda två. Jag skulle vilja vara en färdigutbildad veterinär nuuuu! Nä, men utbildningen är säkert superkul. Jag vet två stycken som har utbildat sig i Ungern, och de säger att det var den bästa tiden i deras liv. Kanske man skulle testa det. Äh, kommer man in i Sverige lär man väl gå här. Jag är nog trots allt mest sugen på att utbilda mig i Danmark. Det känns som att det är närmre överallt och så, fast Uppsala är säkert superkul. Äh, vad babblar jag om. Det är ju inte jag som tar studenten om en månad? Trisst, skulle så gärna vilja det..  Förhoppningsvis är man sugen på att ta nya tag efter sommarlovet. Nu känns det bara som att jag är trött på allt som har med skolan att göra. Det är bara vissa lektioner som intresserar mig. Just nu står mikrobiologi och matte högst på listan!  



Imorgon är det dags för nationella prov i eng.B, det är hör- och läsförståelse imorgon. Hördelen är bland det värsta jag vet!

Kanske dags att sova nu, har nationella mellan 8-10.45 imorgon, sen slutar jag.

Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0