again

Jobbet idag gick bra, superlite att göra.. Imorgon går jag i skolan från 13.15-15.00, sedan ska jag övningsköra till Jönköping och hämta hem sadeln igen, har ändrat bomvidden på den. Efter det har jag körlektion i Värnamo med Sven-Arne klockan 18. Har en dubbellektion, så ska köra 80 minuter! Näst sista lektionen innan uppkörning & uppskrivning. Lite nervöst börjar det bli minsann!




En bild på min finaste ponnyplutt! Igår var vi ute och galopperade på ängarna, superkul och Melody älskade det. På bilden står hon otålig och väntar på att få komma iväg på tävling.


Nu ska jag ut till stallet, sedan in och se över vad vi har i veckan. Kanske behöver plugga lite. Kände att jag behövde lägga undan det i några dagar för att sedan orka ta tag i det igen! Det är mitt knep, kunna koppla av och kunna fokusera till tusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0