Bal 2009

Tänkte ni kunde få veta hur min dag såg ut igår. Vi började nästan tagga balen redan på måndag kväll, då åkte jag och Tove med Johannes, Anton och Filip till Antons stuga och sedan åkte vi båt och hade mysigt! Hemma halv 3 och upp igen klockan 7 på tisdag morgon. Inte överdrivet många timmars sömn. Tove sov här hos mig och sedan kom Bella och hämtade oss och körde till Linn. Linn är hur bra som helst på att fixa håruppsättning, både mitt och Toves blev kanonsnyggt. Inte nog med att det blev snyggt, det satt hur bra som helst hela kvällen, trots mååååånga timmars dans. Efter håret åkte vi till skolan för att fixa det sista. Klänningarna på och fotona tagna. Efter det bar det av till Höganloft. Supermysigt är det där och vår stuga var superfin! Vi åt en trerätters middag och sedan tog det fart. Galet vill jag lova, buggkunskaper sattes på prov även denna kväll. Vissa var superduktiga och det är gaaalet kul med dans. Vid klockan 24? gick vi vidare för att ha efterfest i vår stuga, det kom massor av folk. Berusade lärare, studenter och dess partners med dans på borden vill jag lova. Sängen klockan 4. Galet vilken bra kväll jag hade, det vill jag att ni ska veta. Det roliga är att det kommer bli en till nästa år :)
Min sammanfattning: Fin, rolig, galen och mysig kväll!


Jag kommer att lägga ut fler bilder från balen på bloggen om ett par dagar!

Kommentarer
Postat av: Tove

Klockan ett var det som det var efterfest vettu . ;) haha, ah jo, en galet kul kväll! fifan. taggar redan nästa år!

2009-06-04 @ 16:44:35
Postat av: Julia

Jaha, jag hade inte koll på klockan riktigt =) Jaaa, fy vad det var kul! Nästa år ska bli asbra :D

2009-06-05 @ 09:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0