det började med att..

Jag längtar tills denna tävlingssäsongen är igång, jag har min första tävling första februari troligtvis. Jag skulle vilja hinna träna för Pia en gång innan dess, men det gör jag nog inte, jag tränar för Jill och det är superbra! 

Praktikplats är halvt fixad. Man fick inte vara på ett ställe man hade varit innan. & tack för erbjudandet Jenny :) Jag har just nu två olika alternativ, antingen ska jag vara på distriktsveterinärerna i Forsheda, eller ska jag åka till Peter Härnstam, om han tar emot praktikanter. Båda hade varit väldigt kul, synd att man inte kan vara överallt på samma gång!

Nu sitter jag och väntar på att lektionen ska börja, vi har hundträning till 3. På fysiken idag pratade vi om olika ljusstrålar och dess riktning, intressant!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0