allt eller inget

Hemsk helg. Det hela började i onsdags em/kväll. Kände mig helt slut i hela kroppen, vilket visade sig vara feber. Jag har fortfarande feber och är superförkyld. Jag som hade planerat att göra så mycket i helgen. Skulle ha tävlat i Nordhalland idag, men det blev inget av det. Imorgon skulle jag ha övningskört med lärare i Värnamo, men det blir inget av det heller. I fredags skulle jag ha tränat inför idag, men icke. Alla dessa dagar har jag tillbringat i Tv-soffan med min älskade Evi.

Mamma anmälde iaf mig & Melody till tävling nästa helg, eftersom det inte blev någon denna. Det är i Dagstorp, kanske lite långt, men det får gå. Jag var inne på tdb (tävlingsdatabasen), och det visade sig vara sjukt många starter. Ska starta en klass - fei inl. Laddad till 1000!

Just nu längtar jag efter helgen! Har inte så mycket i skolan denna veckan, sovmorgon varje dag utan fredag. Det är inte helt fel! På sportlovet ska jag ha riktigt kul & jag hoppas att jag kan få vara frisk då!
Ska bl.a. med Bella till Halmstad, vad vi ska göra där får ni veta senare, men det kommer bli galet :) Sara ska ju ut och svira på annat håll, tråkmåns! ;)
Jag ska ringa till Erik imorgon också och kolla om man ska jobba på lovet.

Nä, nog med uppdatering nu för ett tag.
Ha det bra, det ska iaf jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0