morning

Godmorgon!

Hoppas ni sovit gott, för det har jag gjort. Har precis ätit lite frukost. Nu ska jag bege mig ut till stallet och rida Aprikos. Hade med henne på träningen för Jill igår, det kändes riktigt bra. Hon börjar bli mer loss nu, om ett tag kommer hon förhoppningsvis vara superfin. Det roligaste som finns med hästar är nar man känner att det går framåt i utvecklingen både för häst och ryttare. Superkul!

Melody har fått vila tis-ons, red henne igår på banan. Hon var verkligen hur fin som helst, det märks att hon börjar orka mycket mera nu. En underbar och samarbetsvillig ponny som verkligen gör allt jag ber henne om så bra hon bara kan - det är Melody det :) hihi...

Nähe, nu ska jag till stallet. Sedan bär det av, kommer hem igen på söndag kväll!

Trevlig helg






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0