Tränat

Falkenberg blev helt kanon! Jag kom 3a och är supernöjd :)

Ikväll har jag anmält till min första FEI.  wiiiii, det ska bli spännande, men tar det bara som en träning. Det är i Hässleholm den 11 oktober. Melody har fått vila både igår & idag, men imorgon ska jag nog ut en svång på henne :)

Jag måste säga att jag har tränat. Jag har tränat på att knoppa med ett gummiband. Idag knoppade jag Acream med ett gummiband och det blev faktiskt bra för att vara första gången måste jag säga. Träning ger färdighet, eller vad är det man brukar säga ? haha.

Nu ska jag sova snart, ny dag imorgon!

Puss/Julia

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej Julia! Har du återhämtat dig efter helgen? Vi är fortfarande så impade av dig!!!

Jag har lagt ut lite bilder på dig och Melody på Pixbox. Kolla länk dit på vår hemsida. Jag kan maila över lite bilder till dig sen. Ska bara redigera lite först. Hälsa Mams och Paps!

Kram Christina

2008-09-30 @ 22:20:30
URL: http://www.stuterirubin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0