Långhelg

Hej!

Jag har redan hunnit vara i skolan. Jag, Amanda, Elin & Marielle var ute och paddlade kanot. Vi lyckades hålla oss kvar i kanoterna utan att trilla faktiskt! Jag är nöjd :)
Nyss ringde jag Erik, jag ska nog jobba sön-tis. Det är mycket bättre att jobba än att bara sitta hemma tycker jag, visst skulle jag kunna plugga, men jag tror inte jag orkar det 3 dagar i rad. Synd att det nästan bara är jag som är ledig, annars hade man ju kunnat träffa kompisar, som man brukar på lov. Men detta blir bra :)

Ikväll har jag Pia-träning, eller vid 16.30. Efter träningen ska jag förbereda inför imorgon. Jag ska nog upp klockan 04.30 eftersom jag är andra start och vi borde åka halv sex för att vara där i tid. Jag gillar inte att vara stressad på framridningen. Jag trodde inte att det skulle ta så lång tid att åka till Hässleholm, men det tar nor närmare två timmar.

Nä, nu ska jag göra lite nytta! Antingen städa rummet eller plugga.

Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0