Michael Kors

Imorgon får jag mina glasögon. Ska nog åka till Gislaved och hämta dem imorgon eftermiddag.

Förlåt Andreas, jag kallade dig för glasögonorm i sjuan. Jag tar tillbaka det, men det har jag redan gjort för en lång tid sedan.

Jag ska inte ha dem konstant, bara på tavelgenomgångar, när jag läser och när jag sitter vid datorn. Jag är lixom inte helt blind eller så och inte heller bunden till dem. Med det menar jag inte att jag sitter fast i dem med ett senilsnöre, utan att jag inte behöver använda dem. Jag kommer klara mig minst lika bra utan, så ni behöver inte oroa er att jag ska dem på mig jämt!

Nu ska jag plugga, vill bli klar!


Här är en bild på Loppan(hästen), Jenny och hennes pojkvän Henrik! Jenny och Loppan vann förra helgen, GRATTIS! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack söta Julia!! Synd att du inte hade en bättre bild på oss.... Hoppas att allt är bra med ponnier, valpar & skolan mm! Kramar Jenny

2008-12-04 @ 18:37:01
URL: http://jennyelisabet80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0