Jag var bara tvungen



Idag känner jag att jag måste  peppa upp mig lite med ett roligt protokoll :) Detta är från en la1 där jag fick 75%.
Melody ska ridas ikväll och hon ska tränas för Jill imorgon, det får nog bli ganska lugnt eftersom hon inte har gått så mycket i veckan. Sedan ska jag hålla igång henne ett par veckor till, tills det blir hårt i marken och så pass kallt att det är svårt att hålla igång henne.

Idag har jag så sjukt ont i hela kroppen, eller mest typ i svankryggen. Jag har verkligen ingen aning om vad jag har gjort, men det känns verkligen som att jag inte kan gå riktigt. Jag ansträngde ju mig inte ens igår, men aja. Hoppas det går över.

Ikväll kommer förhoppningsvis bilder på puppsiarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0