sjuk jul

Min jul har varit bra, förutom att jag har varit sjuk. Igår var jag lite bättre & därför bestämde vi oss för att åka till Kullaberg & ha kul.
Bella, Sara, Sara, jag & Linn. Det var ganska kul, men jag har varit med om roligare saker vill jag lova. Var lite seg också,
för att jag inte var riktigt frisk.

Nu börjar det kännas att det är jullov. Jag gör absolut ingenting & dagarna går hur fort som helst. Mina dagar framåt:
Lördag, söndag, måndag är det jobb. Tisdag ska vi till göteborg & shoppa. Jag är i behov av nyårsklänning och ett byte av en blus.

Nähe, jag tackar för mig. 

                                                                           trodde det var bättre än så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0