Massor av minnen i form av bilder


När vår svenskalärare (hon i ridkläder) spelade mig & helene Sandra tror jag det var.


En av alla fester hemma hos mig.


Jag och Philip hos Jocke för ett år sedan på torsdag tror jag.


Laget i våras. Hot´n tot, Agnes, Maria och jag


Jag & Sara innan Sigges i höstas. Hade ingen bild på Isabell från det,
men hon var också med & vi hade så sjukt kul!


Slampan, Philip och Ante - avslutningsfesten i 9an.


Evi som liten valpis.


RidponnySM i sommras.

Kommer att komma flera bilder. Ska gå in på min gamla dator. Förhoppningsvis
ikväll :)

Kommentarer
Postat av: isabell

haha tur för mig att jag raderade alla bilderna på mej från sigges-kvällen! får la bli nya på juldagen ist :D

2008-12-15 @ 21:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0