Körkort

Idag har dagen varit ganska okej. Jag börjar känna att jag kan ta det lugnt nu, vilket jag anser vara underbart! Igår hade jag en redovisning och en inlämning av ett engelskt arbete och idag fixade jag och Tove ett arbete i en extrakurs som vi läser. Det känns härligt nu! Det är bara ett prov i hundar nästa vecka och en labbrapport som ska vara klar tills på måndag/tisdag.

Burr, kyligt väder ute idag minsann. Jag har nästan haft jacka på mig hela dagen, fastän jag har haft stickad tröja och jeans. När man fryser så är det underbart skönt att lägga sig i ett solarie och tänka sig att man är utomlands. För er som vill veta! haha. (jag somnade?)

Jag har nyss varit ute och övningskört med pappsen, det gick braoo :) Längtar tills jag får körkort. Vi kollade faktiskt på bilar innan också. Blir man inte sugen eller?

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0