länge sedan sist.

Oj, jag har inte uppdaterat på ett bra tag nu. Sist jag skulle uppdatera försvann allt precis innan jag var klar, då blev jag lagom glad och struntade i alltihop.
Det har hänt mycket sedan sist:

* RidponnySM, Jag och Melody var i Billdal och red ridponnyernas mästerskap. Resultatet blev faktiskt en andraplacering, vilket jag var riktigt nöjd med.

* Klar med jobbet. Alla dagar på Smånänningens är klara, så nu är det sommarlov för fullt, underbart!

* Halmstad. Jag har varit i stugan en hel del; shoppat, festat & bara varit.

* Åkt vattenskidor. För första gången i hela mitt liv har jag stått på ett par vattenskidor, faktiskt lite imponerad av mig själv.

* Blivit bestulen. Det var lite kompisar hemma hos mig en kväll, sedan när vissa killar hade åkt hem fattades en hel del saker. Allt är nu utrett. 

* Bolmen. En hel del sol & bad.

Allt för mig/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0