S-rara

Saknar dessa små söta liven ibland. Mycket jobb, men ändå väldigt kul!



Ännu en dag har passerat och visst har den varit bra?! Underbart att känna att våren & sommaren är på väg tycker jag. Jag red Melody en sväng i skogen idag, mysigt! Peter Härnstam kommer till www.lundensridcenter.se , så jag ska träna för honom där fre-lör. Ska även tävla på söndag i Hermanstorp. Fullt upp hela helgen.

För övrigt har jag inte fått något telefonsamtal från S-rara, märkligt!



Evi är helknäpp på den blå bollen, så nu tror jag att det är lika bra att vi går och lägger oss.

Godnatt och sov gott kära läsare / J

Kommentarer
Postat av: sara

nämen, inte det?

2009-03-19 @ 19:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0