KAMERA

Ny kamera står på inköpslistan för min del. Tävlingar, träningar, fester, allt möjligt. Det blir aldrig att man tar bilder med mobilen, och det blir inte alls lika bra kvalité som med en riktig kamera. Jag funderar på om det är bäst med systemkamera  eller en helt enkel vanlig digitalkamera. Jag köper nog en digitalkamera, för den är mindre och enklare att ta med sig överallt. Jag vill inte att den ska vara för stor. Jaja, nog om det. Det lär bli fler bilder här i bloggen när den är inskaffad!

Idag har jag haft studiedag, och jag har studerat. Har kemiprov imorgon. Börjar skolan 13.15, så ska hinna plugga hela förmiddagen.
MIN SISTA VECKA I SKOLAN.

Dags att sova!

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag ser fram emot fler bilder på din blogg! Kul att det gick så bra i Ljungby!! Grattis! När är nästa tävling?

Har du praktik fram till sommaren?? Du kan väl inte mena att du inte ska gå mer i skolan? Det är ju bara mars! =D

Kollade nelly.com snygga kläder! Kanske gör en beställning själv också =D

Ha det bra!! & hälsa Gustafsson den äldre =D Kram Jenny

2009-03-16 @ 23:10:32
Postat av: Julia

Svar: Ja, det var kul, tack så mycket =) Nästa tävling är på söndag i Hermanstorp. När ska du tävla då Jenny, har du ingen snart? =)

Haha, nä jag har inte praktik fram till sommaren, men jag her praktik i 2 veckor och sedan påsklov. Sen är det skola igen .. Gamlingen hälsar tillbaka! Kram

2009-03-17 @ 20:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0