Jag vill ta studenten!

Jag vill ta studenten! Varför ska man bli så  avundsjuk på alla treor som går runt och är glada. Visst väntar ett sommarlov, men inte studenten. Tänk att få sluta gymnasiet nu och läsa något som man verkligen vill och tycker är kul.
Ikväll skulle treorna till Påarp på avslutningsmiddag med klasserna och ha kul! Det var ganska många som inte fick följa med, haha. Men visst ska man ha kul innan man slutar trean? Jag håller på det. Man gör faktiskt det bara en gång i livet, så därför ska man ta vara på det och ha så kul som man bara kan. Kan undras om dom som inte fick följa med har det roligast?

Ganska lugnt med tävlingarna just nu, men funderar på att anmäla till ett nationellt derby eller vad det heter. I Karlstad, ganska snart efter midsommar. Måste bestämma mig senast imorgon! Tror att jag kommer åka dit, det är ju så kul att tävla. Måste ta och ge mig ut på någon lite enklare tävling med Aprikos snart också. Hon börjar faktiskt bli riktigt fin nu, det känns som att hon älskar det hon gör. Sånt gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0