Gårdagen

Gårdagen var hur kul som helst!

Åkte till sara vid sjutiden, sen kom Bella dit också. Vi umgicks och hade det mysigt till klockan var 22 ungefär. Då åkte vi vidare till Värnamo, till Harrys. Det var ganska mycket folk och mestadels studenter, alla var superglada och trevliga. När vi kom dit träffade jag X, fick ett superfint armband och en blomma. Så gulligt! Sen dansade vi och hade det superkul, dans är verkligen bland det bästa som finns. Kvällen avslutades med tre stycken slitna tjejer hemma hos sara!
Tack för det tjejer =)

Idag blir det nog att vi ska ut och äta och ha det lite mysigt. Det är ju faktiskt midsommar om en vecka, så man får ju ladda tills dess nu. Det blir underbara Halmstad för min del faktiskt. Jag, Sara och Tove ska bo i min stuga. Vi ska ha det såååå kul. 
 
Nu ska jag ut och plocka in Melody och rida en sväng, hon blir alldeles för tjock om hon går ute för länge. Förresten så sa jag nog aldrig att hon gick superbra på Jillträningen i torsdags. Tror aldrig att hon har varit så fin som hon var då! Kul att man ser framsteg. Jag har anmält till det nationella derbyt i Karlstad helgen efter midsommar också. Det ska bli superkul!

Allt för stunden.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det låter som du har haft en bra födelsedag! Jag undrar såklart vem X är!!?? Hmmm... =D

Hoppas hoppas verkligen att jag kan lyckas tajma en av dina tävingar.. hade varit så roligt & hänga med & kolla! ..& snacka lite skit! Ha det bra!! Hörs & ses! Kramar!

2009-06-14 @ 10:37:20
URL: http://jennyelisabet80.blogg.se/
Postat av: Julia

Jaa, jag hade en superbra födelsedag :) Jaa, det hade varit jättekul om du kunnat följa med någon gång snart framöver :D Du får säga till när du kommer hem till Värnamo, så ska vi säga till om vi har några tävlingar åt ditt håll :) Ha det bra! Kram

2009-06-14 @ 10:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0