Klockan är redan 22, vad har jag gjort idag?

Jag hade ingen skola idag, vilket var skönt! Jag hade tänkt mig dagen proppfull med plugg, men vad har det blivit av det? Fem tal i matteboken, vilket även är det enda jag har pluggat på hela lovet. Eftersom jag har vilat från skolan nu i en veckas tid har jag intalat mig själv att de två närmsta veckorna ska bestå av skola, plugg, skola, plugg och häst. Jag ska bannemej ta tag i detta nu, ska man lyckas måse man plugga, och jag ska inte misslyckas! Matte är verkligen inget ämne jag har svårt för, men är det minsta lilla som man inte förstår känns det som om man blir "stående" på samma sida i 100 år. Kanske lite att ta i, men bara så att ni vet hur det känns! Det är inte bara matte jag ska plugga, jag ska även skriva en sak i SvB och träna hund. Något som skulle vara väldigt bra är om jag hinner fixa 2 saker som Evi ska kunna innan torsdag kväll... Hur ska det gå? Jag får ta korta intensiva träningspass, då fungerar det nog.

Ikväll har jag verkligen känt att jag borde börja springa igen. Det ska jag! De dagar jag kommer hem i tid (då det inte har hunnit bli mörkt) ska försöka hinna med både ridning och en joggingrunda. Man känner sig så bra efteråt!

Nej, nu kan jag inte sitta här längre. Skola imorgon och jag ska ha min första kemilektion, KUL :)

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0