God fortsättning

Jul och nyår varit bra? Jag har haft det kanon, man har varit ledig från skola och allt vad det heter. Inget jobb heller för den delen, endast mina ordinarie söndagar stod på schemat. Första lovet jag kan minnas som jag inte jobbar, eller nästan. Känns som evigheter sedan, och det var behövligt att vila lite. Det var väldigt mycket i skolan slutet av förra terminen, även denna termin känns ganska tuff. Mycket att hinna med innan skolan är över, men jag ska inte klaga, det är bara en termin kvar. Det är kul med skolan, även fast det inte alltid är kul så är det ändå kul på något konstigt sätt. Jag gillar det. Konstigt att jag alltid kommer in på skolan när jag bloggar.. Ska försöa sluta upp med det, jag lovar!

På lovet har jag varit i Ronneby endel. Tog med mig Aprikos och åkte till Jennifer Svensson och tränade. Det gick faktiskt väldigt bra och de sista två dagarna kändes det knappast som samma häst riktigt. Kul, riktigt kul! Så nu har hon fått ta det lite lugnt denna veckan. Imorgon ska jag träna för Jill. Tror nästan att jag är lite sugen på att leta upp en liten tävling att åka på snart, vet bara inte vilka klasser jag ska rida. Får kolla lite vilket program jag tycker ser kul ut o anmäla mig. Såg att det var någon tävling i Jönköping snart, det kan ju vara kul, om det inte redan är för sent.

Nu är jag på skolan, ska studera med toovelito hela dagen. Har sluttenta i FysikA imorgon. Hoppas att det går bra, fysik är ju faktiskt ganska skoj.

Nä, nu hinner jag inte mer. Men jag får skriva lite mera en annan gång. Hästarna, där har det ju hänt endel. Tar det senare :)


Kommentarer
Postat av: Christina

Hej Julia! Kul att du uppdaterat:). Hur går det för Melody? Har ni hört något? Roligt att veta att hon mår bra och att allt är fint med henne....Kramar från oss alla i Bölarp.

Hälsa mamma o pappa. (hoppas att Johannes mår bra efter omständigheterna)

2010-01-14 @ 18:47:04
URL: http://www.stuterirubin.nu
Postat av: Julia

Hej :) För Melody går det bra, hon ser ut att trivas och må väl. Vi träffade henne senast i förra veckan. Hur går det för er med hästarna? Mamma har berättat om allt det tråkiga.. Usch. Johannes mår bara bättre och bättre, läkaren har sagt att han kommer att få tillbaka hela sin rörlighet i handen så han är glad :) De hälsar tillbaka! Kram

2010-01-19 @ 09:09:00
URL: http://gustafssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0