WORK-UPDATE

Godmorgon! Snart har jag gjort mina fyra nätter. Bara 2.5 timmar kvar. Det ska bli bättre att gå dagar sen! :)

Tur att jag har en sådan fin Sara till vän som ställer upp, jag gillar henne starkt!

Imorgon, eller idag blir det ju, ska jag till Marika och träna. Klockan 19 ska vi vara där med häst och hela köret, det blir bra. Igår när jag red henne på banan så var hon riktigt fin, så jag hoppas på detsamma idag!

Nåja, tusan vad mörkt det blir ute så fort som det är trisst väder. Känns nästan som höst, när jag åkte hit igårkväll hade jag både jacka halsduk och stickad kofta. Det är ju för tusan bara augusti!! Jag vill ha mer sol och värme, det gillar jag :)


Me and my best friend!

Puss & godnatt om 3 timmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0