Idag- 14 grader & växlande sol.

Sovmorgon idag, så plingar det till i telefonen och man kan inte somna om! Typiskt. Men det gör inget, desto mer hinner jag ju med nu på morgonen.

Jag ska säga en sak, jag kan känna att det börjar gå mot slutet! Visst är det underbart, tre år på gymasiet är snart över. Jag sitter här och ler bara jag tänker på det. Gaaaaaaaah, det är lixom en känsla i kroppen som inte går att beskriva. Känslan är mer än bra.

Typiskt är det väl att jag gått och dragit på mig en rejäl förkylning och halsont. Eller säg när jag inte har ont i halsen.

Just nu längtar jag till slutet av juli! Vet ni vad som händer då? Vavava? Nepp, men det gör jag. Men det är så mycket som jag längtar tills innan dess. Bal, student, fester, sommar, fölning, mm.



Hur går det? ;) hahahhaa!

NÄSTA - SKOLA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0