FÄRDIG!

Färdig med projektarbetet :D:D:D::D:D:D:D:D::D! Ikväll ska det firas med en tripp till Sigges loge. Yes! Min handledare sa att han tyckte att min bok var väldigt fin :)

Annars då? Klar med projektet för er som vill veta. Eller just det, kanske skrev det där uppe?! hahhaahaha! Matten rullar på, hade nog hunnit maE också kankse. Man jag ska ju in i Uppsala, + att det är för sent att söka till Danmark nu. Annars kanske det blir Lund eller Göteborg?! haha. Jag har sökt massor utbildningar. Fatta att man snart ska gå vidare.. VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDARE! Gaaaah. Jag blir totalt överlycklig av tanken :D

Fick önskemål om att lägga ut bilderna från förfesten hemma, så jag tar en bild per inlägg. ;)






Förresten, igår bytte jag baldejt också :))


ICH MÜSS STUDIEREN!!!!

Viel freundliche grusse - JULIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst är det häftigt Julia!! Att lilla du ska ta studenten och studera på högskola..!! När får du förhandsbesked från högskolorna? Spännande! Jag ser fram emot din studentfest!! Hoppas verkligen att jag inte ligger på förlossningen just då.. Ha det bra och lycka till med det du har kvar i skolan! Njut av sista tiden, den får du inte igen! Kramar Jenny

2010-04-30 @ 19:05:49
Postat av: Julia

Åååååh, det ska bli så kul att ta studenten & att ni ska komma gör ju inte saken sämre :) Du får knipa Jenny, haha! Jag vet inte riktigt när jag får beskeden.. Men slutliga är slutet av juli har jag för mig. Såg att Loppan varit ute och tävlat, vad fin hon är :) Hoppas att allt är bra med Dig, Henrik & magen! Kram Julia

2010-05-05 @ 17:57:09
URL: http://gustafssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0