New phone

Har köpt mig en ny telefon idag, eftersom att min andra gått o lagt sig. Har varit så nöjd med den och bara en vecka innan det somnade skröt jag om hur jäkla bra den är och allt det där. Men nu har jag en ny, det är alltid lika kul och sitta o leka med dem i början. Massor av nya finesser vill jag lova.

Vilken det blev får ni veta imorgon!

Melodian laddar inför helgen, hon var taggad till 1000 ikväll vill jag lova. Projektarbete-elitserien? Tål att fundera på. Hade varit smidigt att göra om något man brinner för, blir oftast bättre då. Ska åka till skolan imorgon och ta mig ett litet snack med Annsi!

Nattinatti, dags att sova! Känns som att det är morgon & kväll hela tiden. Vart tar dagarna och nätterna vägen? När man vaknar känns det alltid som att man endast sovit ett par minuter.. Kanske vrider något finurlit snille fram klockan precis mellan första och andra minuten? Äh, gonatt.

Inatt är det min tur att vrida på klockan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0