grrrr

Hej på er!
 
Har ångest, men vet inte för vad egentligen. Skolan börjar på måndag, men det tycker jag ska bli ganska kul. På söndag är det första omgången av eliten, det är ju ganska nervöst faktiskt. Men det kan inte bli mycket annat än bra, vårt lag är super! Ska åka till Tjörn, Valsäng heter ridklubben. För er som inte visste det så är jag inlånad från Värnamo RK till Borås RK för att rida elitserien i svensk ponnydressyr -09.

Helgen som var, den kunde knappast ha blivit bättre. Jag och sara var på Liseberg på lördagen, sen körde vi vidare till Halmstad. Utgång på kvällen, hur kul som helst! Vi gick ut med Linn, Olivia och Bella. Hem och sova vid halv fem. Mycket, väldigt mycket, lyckat. Men fötterna tyckte nog tyvärr inte detsamma...


Jag & Sara när vi åker Balder.

Min snygging!

 

Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0