bra, riktigt bra!

Nu kan jag berätta vad jag gjorde i helgen. I lördags förmiddag åkte jag och Sara till Jönköping. Vi skulle på Toves & Hannes födelsedagsfest. Tove-18 Hannes-20. De hade bjudit ett gång kompisar var, så vi var där och åt middag o sånt. Trevligt var det, sedan vidare till en lägenhet där vi bara stannade en kort stund, sedan ut o dansa! Hotellet vi bodde på låg bara 50 meter ifrån den klubben som Tove och hennes bror hade hyrt, så det var alldeles perfekt. Dansade gjorde vi på Centrum, mycket folk och riktigt kul!!
Mycket bättre helg än vad jag hade förväntat mig :)

I söndags kväll åkte jag iväg o tränade Melody. Var, när o hur kan nu fundera på, men bra gick det! Riktigt bra.


Nu ska jag studera vidare. Vissa går på en bra skola och har ledigt både måndag o tisdag, igår jobbade jag faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0