Och jag är så jäkla glad för det!

Det känns bra! Ledig imorgon, eller har inga lektioner jag behöver gå på, ska bara till tandläkaren. Gjort klart 2 arbeten idag + att jag har varit i Jönköping och hämtat hem den nya sadeln, + att jag hann gå lite på a6. Köpte mig en blus & 2 linnen. + lite saker till den efterlängtade balen! Det ska bli så rooooligt.
16.55 imorgon bär det av till Halmstad och stugan! Med mig har jag Sara, och Bella kommer på torsdagen, kul ska vi ha! Där stannar vi till fredag. Helgen är fortfarande ganka oplanerad, jag gillar när spontana saker inträffar. Ska iaf jobba 12-16 på söndag.
Bilder från tävlingen kommer troligtvis imorgon, jag vann iaf båda klasserna =) 

Nu ska jag sova, natti!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0