Beslutsångest

Hej på er!

Ledigheten har sett bra ut. I onsdags kväll åkte jag och Sara till Halmstad. Bella & Linn kom ner på torsdagen - utgång på kvällen. Det var trevligt! Hem på fredagen & träning med båda hästarna. Melody var verkligen superfin! Aprikos är lite bekväm av sig, men det kommer att bli superbra, det trodde Jill också.
Jobb både lördag och söndag denna helgen. Ska bli sååå skönt att fylla 18, det lär synas på lönen! haha.

Nu har jag lite beslutsångest. Det är träning för Fredrik Böhling fre-sön och jag funderar starkt på att åka på den nationella som är i Sösdala? den 30. Det är absolit sista chansen att kvala till SM, men då måste jag göra de i båda klasserna. Det var inte så många anmälningar såg jag på tdb.. Jag kan inte bestämma mig!

Här kommer lite bilder från Halmstad  =)


En cyklande Sara!


En gång till!


Jag också..


Bella & Linn innan vi gick ut


Jag och Sara i samma status.


Sara på Bulls!

Nu får det räcka för ett tag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0