S

Nu sitter jag på lektion. Har hundlektion, skulle ha tränat hunden, men jag valde att skriva på hundarbetet istället. Eftersom Petra inte är här denna veckan så valde jag att skriva klart mitt och Toves arbete i svenska om Antiken. Inte så kul, men är nog snart klar. Håller på med diskussionen och det är ju så jobbigt att försöka analysera och dra paraleller osv osv. Inte så kul precis, men skönt när man är klar.

Det blev ingen tävling i helgen. Funderade på om jag skulle ha anmält mig till Motala, men struntade i det. Dels är det väldigt långt dit och sen var det inte så roliga klasser heller.. Så hon kunde få vila en helg, det är ju faktiskt Pia-träningar fre-lör. :) Kul! Har inte tränat för henne på väldigt länge nu känns det som. Det var faktiskt förra året.

Jag saknar S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0