Helgens tävling i Ljungby

Igår var det Ljunby hela dagen, regional ponnydressyr. Jag red min första klass 10.04 vilket var en La3 och min sista klass 15.57 som var ett lagtävlansprogram. Efter första klassen kände jag mig nöjd, lite småmissar men inte mycket. Andra klassen kändes hon väldigt trött. Det var faktiskt första gången detta året som vi red 2 klasser på en dag. I första klassen kom jag 2a på 70% och i andra klassen kom jag delad 6a av 6 placerade, på 65%.








Alla bilder är från första prisutdelningen. 1a blev Anna Andersson på Hagens Rosmara!

Kommentarer
Postat av: Christina

Vårt duktiga och fina ekipage!

Stort Grattis och massor av kramar till er båda :0)

Från Bölarp!

2009-03-17 @ 12:16:44
URL: http://www.stuterirubin.nu
Postat av: Julia

Svar: Tack så mycket =D

2009-03-17 @ 20:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0