Godmorgon!

Nu ska jag snart åka till skolan för att ha en lektion, fysik. Det är en sådan lektion som man gärna inte vill missa för att man går igenom så mycket. Lektionen är från 8-9.45, efter det ska jag åka hem igen för att sedan följa med mamma till djursjukhuset. Acream har varit konvalecent i nästan ett halvår för vad veterinärerna tror: hon har outvecklade rullkammar i båda bakknäna. Nu skulle mamma sätta igång henne för en vecka sedan, men upplevde det på samma sätt igen när hon skrittade, att hon tog ett kortare steg med ena bak. Sååååååååååååå tråkigt! Nu ska vi se vad som händer & vad de hittar, om det är något. Jag har sagt det hela tiden, jag tror inte att det är rullkammarna som är outvecklade, jag tror att det är något annat som är galet, men det återstår att se!





Iallafall så ringde jag till distriktsveterinärerna igår, jag ska vara där kvart i nio på måndag morgon. Superkul!

Back to business.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0