Trafikskolan

Sista körlektionen avklarad. Om jag klara uppkörningen på första försöket vill säga, annars får jag säkert ta någon mer lektion. Det är teorin jag oroar mig mest för. Måste ta tag i den nu, vet inte ens när vinterdäck bör användas och när de måste användas.
Det gick bra idag, vände på landsväg, tränade vänstersvängar och backning runt gatuhörn.
 
Ut till stallet nu, det ser ut som jag vet inte vad. Acream hade ju självklart tagit sig ut i morse och stökat ner i verkligen hela stallet. Lagom kul.

Känns som att jag redan har sommarlov, men egentligen skulle jag ha varit påväg till Liseberg nu med skolan. Men man kan väl inte missa sin sista körlektion heller? Nä, det är viktigare.

--------> STALLET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0