Nervositeten kryper sig på

Nu är det jobb igen. Jag jobbade igår också, men nu är det ju bra att jobba när man fyllt 18! Igår var jag hemma och pluggade körkort. Tränade lite teori och sedan gav jag mig ut och körde lite här hemma. Backade runt hörn och tränade start i backe. Det gick bra, men jag börjar bli lite nervös. Ikväll ska jag in till Värnamo och köra lite med pappa. Träna parkering, backning, start i backe, vänstersväng på landsväg osv. Jag har e forbi och det är att få köra på viadukten när jag har uppkörning. Aja, nog om det, det är inte så farligt egentligen. Jag vet inte varför jag ska stressa upp mig för en sådan småsak!

VILKET  VÄDER det är idag - typiskt att man ska jobba...

Melody gick bra på banan igår också, hårdträning nu inför Karlstad. Jag är ju borta i Halmstad ett par dagar också.

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till med uppkörningen nu Julia!!!! Du kommer fixa det galant, så bra som du kör! Kram

2009-06-14 @ 20:24:15
URL: http://jennyelisabet80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0