Kårehamn

Oj, otippat. Jag och Olivia gav oss ut och åkte en sväng igår, hon ringde vid halv 11 när jag redan gått och lagt mig och frågade om jag skulle med. Vi hamnade på High Chaparall, bättre denna gången vill jag lova. Dans och massor av folk. Efterfest i Forsheda till halv fyra, hem och sova och sen upp vid sex idag. Har redan hunnit rida båda hästarna. Ikväll ska jag till Kårehamn.

På tal om något annat. Sara åker till Magaluf idag, kommer sakna henne!


Hejdå tjejen, ha det så jäkla kul :) Undrar hur jag ska klara mig i en hel vecka utan våra dagliga telefonsamtal...

Nu ska jag till jobbet!


Kommentarer
Postat av: sara

Jag ska ringa! =)

2009-07-25 @ 09:44:41
URL: http://sarapsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0