Flax

Jag har sommarlov, då gör man precis det man känner för. Jobbet går jag till för att få lite extra inkomst, rider och tränar gör jag för att det är det bästa som finns. Träffar vänner och har kul gör jag med. Jobbar helgen nu, sen är jag ledig v. 31-32, skönt. Har jobbar varje vecka sen skolan slutade. Oj, ni har missat endel här tror jag minsann. Jag har varit i Karlstad o tävlat, eller det kanske jag har sagt. Sen har jag tävlat utanför göteborg också, det har gptt bra på båda tävlingarna. Nästa helg ska jag till Båstad. Förra helgen var jag i Halmstad med Bella, Sara och Tove. Vi hade verkligen kul. Har varit lite halvsjuk hela veckan och idag är jag ledig. 

Här kommer lite bilder från den senaste tävlingen utanför Göteborg. 








Har anmält mig och Aprikos till vår första start också. Detta är i Ljungby den 2!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej Julia!

Rapporter tack!! ;)

Bilderna går inte att se :(

Kram/fam. Nord

2009-07-24 @ 17:51:35
URL: http://www.stuterirubin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0