Smålänningens

Dagen har tillbringats på Smålänningens från 11.45-16.15.  Igårkväll var jag hon världens bästa Sara, vi var ute och åt, pluggade lite och pratade massor :) Bra kväll, som behövs med jämna mellanrum!

Självdisciplin, jag lyckas riktigt bra!
Just nu prioriterar jag skolan & hästarna allra högst. Med skolan har jag mitt mål och vet verkligen vad jag vill och försöker nå det, hästarna är absolut det roligaste jag vet! Att kombinera dessa två saker är superbra.

Ikväll försöker jag förstå min grafräknare. Detta gör jag med en nästan 400 sidor lång instruktionsbok på 10 olika språk. Det är ganska bra att veta vilka knappar man ska trycka på för att mäta grafens och derivatans olika punkter i ett koordinatsystem.

Nu ska jag fortsätta i min instruktionsbok, funderar även på att klippa Melody ikväll.

-J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0