A wish for something more

Underbar dag. Underbar helg.

Min helg har spenderats i Göteborg av alla ställen, med en underbar Tove! I fredags em/kväll körde vi till Jkpg för att möta upp Tove och hennes pappa, för att sedan åka till Gbg. Jag & Tove har bott i hennes pappas lägenhet inne i stan. Vi har tillbringat mesta tid med viktiga saker, men även gått på stan, solat, fikat och massa annat! Igårkväll åkte vi hem & Toves snälla pojkvän hämtade oss. Tack för en superbra helg vill jag säga!

Idag ställde jag faktiskt klockan på 8, även att jag var hemma runt 23.30 igårkväll. Jag snoozade till klockan var nio. Att det ska vara så svårt att komma upp ur sängen. Jag gick ut till stallet & red Melody, första gången idag efter hennes välförtjänta vintervila. Gissa om jag hade en pigg häst? Jag tycker om det, det syns att hon är glad och tycker det är kul, även jag tycker det! Efter min ridtur var det luchdags & sedan valpförsäljning. Nu är 4 valpar borta, vi har bara två styckan kvar. De resterande åker till sina nya hem till helgen. Det kommer att bli tomt, men samtidigt väldigt skönt!
Efter det att valparna levererats åkte jag och Johannes till sjön, vi gick en ganska lång promenad på isen. Evi följde med, påklädd sin röda overall, och hon älskade det! Jaga snöbollar anser hon vara bland det bästa som finns, det syns på henne.

Just nu har jag ingen aning om när jag börjar skolan och ingen aning om vad jag ska göra resten av lovet. Just nu är det inga jobbdagar uppsatta på mig iaf. Kanske man skulle jobba resten? Men det är ganska skönt med vila. Jag får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0