för att tala klarspråk

Då var 13 januari-09 avklarad. Aldrig mer denna dag, tragiskt?
Idag har jag haft min första fysiklektion och min första lektion med projektarbete. Fysiken var faktiskt ganska kul, men ändå lite krävande. Men jag tyckte det var intressant! (Jag &) Tove har kommit på ett superbra projektarbete som vi ska göra. jag ska inte berätta nu, kanske kommer senare i bloggen! Det är verkligen bra, och vi båda ser fram emot att få sätta igång & fixa med det. Kul!
Panik för var jag ska praktisera, jag har funderat på veterinärkliniken i Värnamo eller Millegarne. Jag har varit på båda platserna tidigare, och idag fick jag reda på att man helst inte ska vara på samma ställe igen. Typiskt! Det är ju dessa två saker som jag tycker om.

Det är bara tisdag idag, konstigt, det känns som torsdag!

Men visst är det ett alternativ, att försöka gömma det. HA!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det finns en smådjursklinik mellan Ronneby & Karlskrona där du kan va!! De är jättetrevliga där!Då kan du bo här! Kram från Jenny & Matilda

2009-01-13 @ 22:31:40
URL: http://jennyelisabet80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0